Cei care ma cunosc, indeajuns de bine incat sa fi mers cu mine pe strada ….stiu ca am o expresie preferata pe care o folosesc la vederea unei persoane de sex feminin care infrmuseteaza vizibil orasul (=)))….v-a placut asta nu?:>) ….Expresia este : CE ORAS FRUMOS :X….Si e adevarat frate…Galatiul e unul din cele mai frumoase orase de pe Pamantul asta….

De lucrul asta nu-ti dai seama decat daca pleci din tara…Duceti-va spre exemplu in Austria…Credeti-ma, daca ati fi surzi si n-ati auzi limba vorbita ati observa ca nu mai sunteti in Romanica din 3 motive vizuale : 1.E curat peste tot (prea curat dupa gustul meu) 2.Femeile sunt toate 2/2 si sunt nevoite sa intre de-a latul pe usa(daca vedeti una mai draguta asteptati-va s-o auziti vorbind in romaneste) si 3. E MULT prea curat peste tot…Stati 1 saptamana departe de Galati intr-o tara dinasta extra-mega-ultra civilizata cu femei scoase din filme de groaza si va apuca patriotismu instantaneu….Cum sa nu vi se faca dor de apusurile alea de vara in care soarele coboara usor la orizont, afara e caldut, numa bine  si toate fetele pe strada au pantalonasii aceia scurti? :X….Cum sa nu ti se faca dor de cerul rosu a Galatiului din noptile de vara?(culoare provenita de la poluarea da lasam asta ) Cum sa nu ti se faca dor de baietii care abia si-au luat masina si tin neaparat sa stie lumea ca boxele lor sunt de calitate ?….Ei bine, intr-o tara vestica nu prea vedeti asa ceva….

Am avut o perioada de 1-2 ani in care mi-am propus sa plec la facultate afara…Sa-mi fac un viitor acolo,sa nu ma mai intorc, convins ca acolo e mai bine (opinie rezultata din prea mult urmarit de Mircea Badea la tv cred 😕 )….Da va anunt ca mi-a trecut…Nicaieri nu e ca in Romanica…Or avea romanii defectele lor da sunt sigur ca au multe calitati pe care toate popoarele astea cu nasul pe sus nu le mai au de mult sau nu le-au avut vreodata…

(P.S. Eram treaz cand am scris postul asta:)))….Doar m-a apucat asa iubirea de Galati)